Försäljning
0752 400 830

Support
0752 400 820

facebook blogger linkedin youtube twitter
  • facebook
  • blogger
  • linkedin
  • twitter

Service Level Agreement

Garanterade inställelsetider och kontaktpunkter 24/7 för affärskritiska serverlösningar.

Kontakta oss vai Formates

Support

0752 400 820

Försäljning

0752 400 830

Gilla oss på Facebook!

Följ oss på Google+!

Serviceavtal


Ett serviceavtal, också kallat SLA (Service LevelAgreement) är ett avtal mellan er som kund och Ipeer där vi erbjuder er utökad service som felavhjälpning, jourtelefon m.m.


SLA 1 SLA 2 SLA 3
Inställelsetid kontorstid 3h 10min 10min
Inställelsetid utanför kontorstid - 2h 1h
Support 08.00 - 16.30 Ja Ja Ja
Felanmälan (tillgång till jourtelefon) 16.30 - 08.00 - Ja Ja
Aktivt åtgärdsförsök hårdvara (dag) Ja Ja Ja
Aktivt åtgärdsförsök hårdvara (natt) - Ja Ja
Aktivt åtgärdsförsök operativsystem (dag) Ja Ja Ja
Aktivt åtgärdsförsök operativsystem (natt) - Ja Ja
Aktivt åtgärdsförsök applikation (dag) - - Ja
Aktivt åtgärdsförsök applikation (natt) - - Ja
Säkerhetspaket - - Ja

   Pris:

0 kr/mån

Pris:

1495 kr/mån

Pris:

1990 kr/mån


Säkerhetspaket
Löpande säkerhetsuppgradering och genomgång av serverhälsa (1 ggr/mån). Upp till 1h åtgärdsarbete för sådant som Ipeer anser vara säkerhetshål, ingår per månad. För större och mer tidskrävande säkerhetsluckor ger Ipeer en rekommendation till kund och enligt överenskommelse löses säkerhetshålen på konsultbasis.