Försäljning
0752 400 830

Support
0752 400 820

facebook blogger linkedin youtube twitter
  • facebook
  • blogger
  • linkedin
  • twitter

Help Desk

Effektivisera er verksamhet genom högkvalitativ Help Desk hos Ipeer.

Kontakta oss vai Formates

Support

0752 400 820

Försäljning

0752 400 830

Gilla oss på Facebook!

Följ oss på Google+!

Helpdesk


Helpdesk är den första instansen av support för era anställda, även kallat 1st Line support. Helpdesk hjälper Era slutanvändare med enklare mjukvaru- samt hårdvaru-problem. Ofta så kan Helpdesk lösa ert problem direkt eller vid behov eskalera ärendet vidare inom Ipeers breda organisation. Ipeers Helpdesk hjälper Era användare genom att guida dem över telefon och ge dem en kundanpassad stöttning i felsökningen. Vår helpdesk kan även nyttja fjärrstyrning av Er miljö för direkt felavhjälpning. Vi har givetvis också stödfunktioner för Helpdesk via e-post eller formulär. Ipeers Helpdesk har lång erfarenhet och Vi ser tillsammans till med er att vi har djupgående kunskap om just Ert system och de olika funktionerna inom Er server-/Cloud-miljö. Egenskaperna för vår helpdesk är helt anpassningsbara utefter Ert företags tekniska kompetens, krav och unika behov.


En viktig del i en god Helpdesk är att vi alltid dokumenterar ert ärende och tillhandahåller full spårbarhet genom vårt kundhanteringssystem som tilldelar samtliga ärenden ett ticketnummer. Skulle du trots allt få samma problem igen eller ringa in om ett snarlikt ärende kan våra handläggare enkelt få fram er kundbild och sätta sig in i problemet snabbt och enkelt. Återkoppling och den personliga servicen är också viktiga delar i vårt arbete för att tillhandahålla en hög och professionell service.


Här är Helpdesk skräddarsytt efter ert behov!


Tillsammans med er skräddarsyr vi en anpassad Helpdesk som passar för just er. Vi sätter upp klara riktlinjer för vad vår helpdesk kan göra för just er. Vi bygger upp ett Intranät ut ifrån er som kund och sätter upp tydliga rutiner efter detta.


Här är några exempel på vad Ipeers kundanpassade Helpdesk kan erbjuda:
  • Helpdesk kan hjälpa era anställda med enklare Active Directory-relaterade problem. T.ex. Byte av lösenord, låsa upp låsta konton eller lägga till rättigheter och grupper.
  • Helpdesk kan även hjälpa er med enklare administrering av Exchange konton. T.ex. Skapa nytt e-postkonto, Byte av lösenord, låsa upp spärrade e-postkonton och konfigurera e-postregler i er e-postklient(Outlook Express, Outlook 2010, Outlook 2013, Mozilla Thunderbird etc.).
  • Helpdesk hjälper era användare att lägga till skrivare och administrera dessa efter era behov.
  • Helpdesk kan svara på användarfrågor kring Officepaketet. T.ex. Office 2003 och Office 2013.
  • Helpdesk kan hjälpa era anställda att återläsa en fil från en backup-tjänst. T.ex. BackupExec, Acronis eller Bacula för att nämna några backuptjänster som vi tillhandahåller.
  • Helpdesk kan fjärrstyra och managera er server-/Cloud-lösning för att snabbt kunna åtgärda problemet.
  • Helpdesk kan även hjälpa till med på plats support för printer och arbetsplatser.

Önskar ni mer informatiomn om hur Ipeer kan avlasta er organisation? Kontakta oss gärna så berättar vi mer.


Namn:

Foretag:
E-post:
Telefon:
 

CAPTCHA Image

Ange texten på bilden: